360° Świat bez granicUganda: psy nadziei
Uganda była sceną długiej i krwawej wojny domowej. Większość ocalałych wciąż cierpi z powodu okrucieństw, których padli ofiarą. Osobom cierpiącym na PTSD mogą pomóc psy, których obecność przynosi nadzieję.