360° ReportageUganda: Hounds of Hope
After a long civil war, many in Uganda are traumatised by the atrocities they have experienced. The Comfort Dog project aims to help Ugandans overcome their bad experiences. Stray dogs are allocated to a person to provide comfort for both human and hound.