360° Świat bez granicFlorianopolis, miasto rybaków
Florianopolis, stolica brazylijskiego stanu Santa Catarina, położona jest na iście rajskiej wyspie z pięknymi plażami. Wielu mieszkańców para się sezonowymi połowami ryb, które wpisały się w rytm życia i tradycję miasta.