Izrael kontra Iran: bezpośrednie starcie
Iran zaatakował Izrael po raz drugi w tym roku. Tym razem wykorzystał pociski hipersoniczne. Według reżimu ajatollahów to odpowiedź na zabójstwo lidera Hezbollahu, Hassana Nasr Allaha. Dlaczego to moment przełomowy dla konfliktu tlącego się od ponad 40 lat?