Influencerzy i MMA12 min
Video o mieszanych sztukach walki (MMA) są niezwykle popularne. W Niemczech to szaleństwo popycha influencerów do wejścia na ring. Jak ci nowi zawodnicy zmieniają MMA – niszowy sport, który wciąż nie jest sprofesjonalizowany? Czy jego szeroka promocja to coś dobrego?