Przypadek Leona K.
Leon Kacenelenbogen miał 21 lat, gdy został zatrzymany przez policję Vichy. Internowany w obozach przejściowych, napisał dwie supliki do marszałka Petaina. Leonowi udaje się przeżyć Holocaust, umiera dopiero w 2017 roku, wieku 96 lat. Filmowe śledztwo próbuje odtworzyć jego historię.