Czy Europa ma problem z hazadrem?
Między 2023 i 2024 rokiem potroiła się liczba rosyjskich akcji sabotażowych przeprowadzanych w Europie. Rosja zachowuje się coraz śmielej. Eskadra dronów, która w ubiegłym tygodniu naruszyła przestrzeń powietrzną Unii Europejskiej i NATO jest tego najlepszym dowodem. To kolejny krok po dokonywanych wcześniej podpaleniach i atakach na naszą infrastrukturę. Jaka będzie odpowiedź Unii i Sojuszu?