Niemieccy kurierzy ogłosili strajk i chcą walczyć o poprawę warunków płacy i pracy. W całej Europie pracują w ciężkich warunkach zarówno fizycznych, jak i psychicznych. Długie godziny, niskie stawki, niepewność zatrudnienia, brak jakichkolwiek świadczeń socjalnych to tylko niektóre z problemów. Ale w ubiegłym roku Unia Europejska przyjęła Dyrektywę w sprawie poprawy warunków pracy za pośrednictwem platform, która ma znacząco poprawić los tej licznej grupy zawodowej.