Czy upał wpływa na wszystkich tak samo?
Dwa lata po aferze Qatargate, w którą zamieszana była nawet wiceprzewodnicząca PE, instytucją wstrząsają nowe skandale: podejrzenia o łapówki od chińskiej firmy Huawei oraz wyrok przeciwko Marine Le Pen i innym członkom byłego Frontu Narodowego. Dlaczego nadużycia finansowe są tak powszechne w Parlamencie Europejskim? Dowiemy się tego z nowego odcinka ARTE: tydzień w Europie.