Izrael-Hamas: rola Libanu
Izrael odpowiada na atak Hamasu zmasowanym ostrzałem i oblężeniem Strefy Gazy. Ale zbliża się drugi front: Iran może "aktywować" swoje zbrojne skrzydło w Libanie, Hezbollah. Bejrut odgrywa kluczową rolę w historii konfliktu izraelsko-palestyńskiego.