Available until 1 maja 2025 05:00
Amerykańska ekranizacja francuskiej powieści "Planeta małp" z 1968 roku, opublikowanej pięć lat wcześniej, to prawdziwy klasyk science fiction. Z czterema sequelami, serialem telewizyjnym, filmem animowanym i czteroczęściową serią reboot, ta franczyza jest jedną z najważniejszych sag w globalnej kulturze popularnej.