Natalia Doco
La Yegros jest jedną z liderek argentyńskiej sceny muzycznej od czasu jej debiutu w 2012 r. Ta wyjątkowa artystka ugruntowała swój status dzięki dwóm kolejnym albumom "Magnetismo" (2015) i "Suelta" (2019), które również zostały bardzo dobrze przyjęte.