Re: Szczury opanowują Paryż
We francuskiej stolicy mieszka ponad sześć milionów szczurów – ponad dwukrotnie więcej niż ludzi. Są wszędzie i tylko niektóre z nich przypominają sympatycznego Ratatuja z kreskówki Disneya. Jak na szczury reagują Paryżanie i Paryżanki? Co robią służby publiczne?