Opozycja w putinowskiej Rosji33 min
Czy Rosja może zmienić się od wewnątrz? W kraju, pomimo srogich represji, pozostali jeszcze dysydenci. Ci, którzy wyjechali – członkowie opozycji, dziennikarze i artyści – starają się zmienić Rosję z emigracji. Czy ich wysyłki przynoszą skutek?