Fake News - rosyjska propaganda dla początkujących29 min
Denazyfikacja Ukrainy, brak lampek bożonarodzeniowych w Europie, a nawet sukces „specjalnej operacji wojskowej” Putina – oto przykłady rosyjskiej dezinformacji. Dziennikarka Masza Borzunowa i jej zespół wyłapują podobne informacje rozpowszechniane przez Kreml w rosyjskiej telewizji publicznej. Na czym opierają się takie kłamstwa i jak je rozpoznać?