Kto się kocha w blokach?
Prefabrykowane budynki to klasyczny love&hate architektury. Jedni nazwą je budowanymi z rozmachem potworkami, inni będą bronić ich minimalizmu i funkcjonalności. Jesse Simon poświęcił betonowym gigantom całą fotoksiążkę. Jego fascynacja jest zaraźliwa.