Twist - Morze inspiracji
Caspar David Friedrich (1774 – 1840) jest uznawany za jednego z najwybitniejszych przedstawicieli malarstwa romantycznego. Jego najbardziej znanym dziełem jest “Wędrowiec nad morzem mgły”, kojarzony z postacią młodego Wertera. Co obrazy Friedricha mówią o relacji malarza z naturą? I czego może nas nauczyć ich symbolika?