Re: Wilk, kłopotliwe zwierzę?
W europejskich lasach żyje coraz więcej wilków. Niektóre z nich zapuszczają się do lokalnych miejscowości. Ich ataki na krowy i owce od razu trafiają na pierwsze strony gazet, a dla hodowców wilk staje się wrogiem numer jeden. Ale dla obrońców przyrody powrót wilków to pozytywny znak.