Re: Zoo i dobrostan zwierząt
Chociaż ogrody zoologiczne nie tracą na popularności, pojawia się coraz więcej krytycznych głosów na temat trzymania zwierząt na uwięzi. W tej sytuacji wiele ZOO próbuje wymyślić się na nowo i w większym stopniu dbać o dobrostan zwierząt. Jak? Zobaczcie.