Marseille mon amour (6/7)
W przeddzień wielkiego występu na TikToku trwają ostatnie próby i w powietrzu czuć napięcie. Slimane zastanawia się nad swoją przyszłością. Inès proponuje mu wspólną przygodę, która odrywa jego myśli od problemów.