Marseille mon amour (5/7)
Karim odgrywa rolę mediatora między zwaśnionymi gangami. Slimane robi jednak coś, co wkurza chłopaków. Dziewczyny wracają na boisko i od razu zaczynają trenować. Inès odwiedza Slimane'a i poznaje jego babcię.