Marseille mon amour (3/7)
Utarczki między gangami nie ustają, bo chłopaki nadal uważają, że boisko należy się właśnie im. W pewnym momencie gra wymyka się spod kontroli i przenosi się na TikToka. A między Inès i Slimane’em kwitnie uczucie, co nie podoba się ich gangom.