Chiny: czystka na żywo12 min
Przedstawiamy enigmatyczne i poruszające zdjęcie z Chin. Zrobiono je w Pekinie podczas XX Zjazdu Partii Komunistycznej. W kadrze widzimy byłego prezydenta, Hu Jintao, bezceremonialnie wyprowadzanego z sali na oczach swego następcy, Xi Jinpinga. Wpadka czy inscenizacja?