Przy stole z LeBron Jamesem12 min
LeBron James, supergwiazda amerykańskiej koszykówki, miliarder i rzecznik ruchu Black Lives Matter, otworzył drzwi swego domu w Los Angeles. Na opublikowanym w Vanity Fair zdjęciu James ucieleśnia dwa wyobrażenia: amerykański sen i afroamerykańską popkulturę. Analizujemy ten obraz z fotografem Gillianem Laubem i badaczem cywilizacji amerykańskiej Pierre'em Crasem.