Jak streaming pochłonął muzykę
Posiadanie w kieszeni dostępu do każdego możliwego utworu muzycznego wydaje się dziś czymś normalnym, jednak dojście do tego stanu rzeczy oznaczało wiele zmian w branży muzycznej. Francuski dziennikarz muzyczny Sophian Fanen analizuje, w jaki sposób przeszliśmy od płyt CD do streamingu. Śledzi historię naszych nawyków słuchania muzyki w XXI wieku: przez mp3, nielegalne pobieranie, iPoda, aż po usługi streamingowe, takie jak Deezer czy Spotify.