Niewytłumaczone śmierci w izolatkach
W tak zwanych izolatkach - rodzajach więzień we francuskich zakładach karnych - więźniowie często umierają w okolicznościach, które nigdy nie zostały w pełni wyjaśnione, a ich rodziny zmuszone są do wnoszenia oskarżeń w celu ujawnienia prawdy. Ten film dokumentalny uchyla rąbka tajemnicy na temat jednego z najmroczniejszych miejsc w Republice Francuskiej, którego głównym wątkiem jest podejrzana śmierć Amary Fofany w więzieniu Réau.