Rosyjska nowa normalność
W ukraińskim eksodusie brały udział głównie kobiety. To również one organizują niemilitarny opór, który uzupełnia działania mężczyzn na froncie. Jaką rolę w tej wojnie odgrywają ukraińskie matki, żony, dziewczyny, koleżanki, siostry? A jak ten konflikt wpływa na nie?