Rosyjska nowa normalność
30 lat temu rozpadł się Związek Radziecki - największy niegdyś klub państw na ziemi. Czy ktoś - poza Władimirem Putinem - marzy jeszcze o dawnej władzy i wielkości, o represjach i kontroli, o więzieniu dla przeciwników politycznych? Czy w Rosji są ludzie poniżej 60 roku życia, którzy życzyliby sobie powrotu ZSRR?