Rosyjska nowa normalność
Wyobraź sobie, że zakończenie roku szkolnego musisz świętować w ruinach swojej szkoły. Albo że odmawia Ci się prawa do istnienia ze względu na Twoją seksualność. Młode pokolenie z Europy Wschodniej nie ma łatwego życia. Jak sobie radzą? Jak widzą przyszłość?