Lęk - PsychoUkład odpornościowy
Układ odpornościowy to potężna machina złożona z narządów i tkanek niezbędnych do naszego przetrwania. Jak dokładnie funkcjonuje? Jakie ma ograniczenia? Czego ostatnio dowiedziała się o nim nauka? Wyruszamy na spotkanie jednej z największych tajemnic ludzkiego ciała.