Ukraina: pociągi w czasie wojny25 min
Od rosyjskiej inwazji pociągi są najważniejszym środkiem transportu w Ukrainie. Nadal codziennie łączą ze sobą najważniejsze miasta w kraju, ale przede wszystkimi ewakuują ludność cywilną, przewożą pomoc humanitarną i osoby walczące na froncie. Nasz ekipa relacjonuje z Dworca Głównego we Lwowie, który jest dziś bazą tych działań.