Ukraine: Keeping the Trains Running25 min
At Lviv station, a convoy prepares to make its way to Kyiv. The driver in his cabin, is at the front of the train. In the other cars are volunteers and men going into battle. Without even picking up a gun, Evgeni, a train driver, is now on the de facto front line.