Oczyma ukraińskich dziennikarzy
W ostatnich dniach wzrosła liczba osób, które chcą się ewakuować z Ukrainy. Ludzie uciekają z obwodu donieckiego, w którym armia rosyjska zwiększyła ostrzał, m.in. ze Słowiańska, Bachmutu i Kramatorska. Mieszkańcy i mieszkanki obwodu ługańskiego nie mogą się ewakuować, gdyż jest on okupowany prawie w całości.