Re: zapobiec przyszłym pandemiom
Covid-19, hiszpanka, ptasia grypa, salmonella, AIDS - to wszystko zoonozy, choroby, które przeniosły się ze zwierząt na ludzi. Naukowcy na całym świecie starają się zrozumieć ten mechanizm, by zapobiec kolejnym pandemiom.