Re: Włochy: Święto brzydali
Czujecie się brzydcy? To wspaniale! Właśnie takich ludzi najbardziej kocha się we włoskim Piobicco. Mieszkańcy i mieszkanki wioski walczą z wszechobecnym kultem młodości i pięknego wyglądu, kultywując tradycję z 1879 roku: Święto brzydali. Wybraliśmy się tam, by uczestniczyć w tym nietypowym wydarzeniu, a wróciliśmy zupełnie odmienieni.