"Stara kobieta i jezioro" - Film Vivien PieperPortoryko: życie w rytmie Karaibów
Podróż na najmniejszą wyspę Wielkich Antyli. Odkrywamy dawną hiszpańską kolonię, która stała się terytorium USA, w towarzystwie nauczyciela salsy, blogera kulinarnego i naukowców pracujących na rzecz bioróżnorodności w sercu rezerwatu przyrody Rio Abajo.