Puerto Rico: The Rhythm of the Caribbean
Puerto Rico is an "unincorporated territory" of the US, its residents live between two cultures, and not all Boricuas, as the islanders call themselves, necessarily identify as Americans. They enjoy life in their own way and do their best to confront life's challenges.