Lalo Schifrin - "Mission: Impossible"
Lalo Schifrin nie żyje. Był autorem muzyki, która na zawsze wpisała się w historię dużego i małego ekranu, w tym motywu z "Mission: Impossible", który nazywany jest "kamieniem milowym popkultury". Dyrygent Victor Jacob i Orkiestra Filharmoniczna Radia Francuskiego składają mu hołd podczas wyjątkowego koncertu.