Sofiane Pamart
Termin ten jest często nadużywany, ale Sofiane Pamart z pewnością może być nazwany "cudownym dzieckiem". Jako samozwańczy "król fortepianu" nie ukrywa swoich ambicji: chce zostać najlepszym pianistą na świecie!