ARTE ReportageUSA: więzienia dla kobiet, podwójna kara
W USA do więzień trafia coraz więcej kobiet. Większość pochodzi z biednych rodzin, a ich przeszłość to opowieść o przemocy i traumie. Była wykładowczyni Ellen Stackable zorganizowała dla nich warsztaty poetyckie. Pisanie jest dla więźniarek wentylem bezpieczeństwa i jedyną formą terapii.