Ukraina: Wiosna w Kijowie
Od ponad dziesięciu lat Borno w północno-wschodniej Nigerii jest ziemią zakładników islamskiego fundamentalizmu. Miasto Bama zostało wyzwolone zaledwie siedem miesięcy temu spod jarzma terrorystów z Boko Haram i powoli wraca do życia. Szkoły znów się zapełniają, jednak wieś pozostaje ofiarą ataków islamistów: reportaż.