Ukraina: Wiosna w Kijowie
Czy wiecie, że w Lille już rok temu pracowano nad lekarstwem na koronawirusa? Ekipa reporterów ARTE od pierwszego dnia śledziła te prace. Naukowcy z Institut Pasteur w Lille dokonali bezprecedensowego odkrycia w wojnie przeciwko pandemii. Droga do zatwierdzenia leku jest jednak długa i wyboista. Reportaż.