Tracks: Edycja specjalna
Zapraszamy na edycję specjalną „Tracks”. Zanurzymy się w dźwiękowych esejach Nicolasa Beckera (znanego z „La haine”, „Sound of Metal” i „Gravity”) oraz Fujity Yosuke, który produkuje własne instrumenty. Wyjątkowych obrazów dostarczy nam niezrównany filmowiec Boris Lehman.