ARTE Reportage - Meksyk: "La Bestia"ARTE Reportage
W Meksyku mafie narkotykowe udają dobroczyńców. Pandemia koronawirusa pozbawiła pracy miliony osób, których nie stać na podstawowe produkty. W miarę pogłębiania się kryzysu zdrowotnego, rząd kraju staje się coraz bardziej bezsilny. Jego miejsce próbują zająć grupy przestępcze, które rozwożą żywność i artykuły pierwszej potrzeby po meksykańskich miastach i wsiach.