Booming Bangladesh
Bangladesz się zmienia. Na fali niedawnego wzrostu gospodarczego kwitnie bangladeska sztuka. Wyruszamy do 17-milionowej Dhaki, by odkryć kulturalne perełki stolicy. Naszymi przewodnikami są projektantka mody Bibi Russell, mecenaska sztuki Nadia Samdani, wywrotowy kolektyw artystyczny Britto Arts Trust oraz fotografowie Shahidul Alam i Munem Wasif.