Kultura fizyczna - Co ma Newton do sprintu?Eureka!
Dziś wykonujemy działania na tak wielkich liczbach, że nie pomieściłyby ich wszystkie książki świata. Nasze społeczeństwa opierają się na coraz bardziej skomplikowanych równaniach. Przyjrzyjmy się momentom, które pozwoliły ludzkości odkryć matematykę.