Jak zostałem NiemcemNasze miłościTime to Question
Jakie podejście do miłości mają młodzi ludzie w wieku 18 - 30 lat? Poznajemy między innymi Valentina i Zeldę żyjących w miłosnym trójkącie oraz Valerię i Leo – parę transpłciową. Poznajemy też Remo i Leni, która przezwycięża koniec swojego związku. Dokument przedstawia bardzo różnych młodych ludzi z Niemiec i Francji, których łączy tęsknota za miłością i byciem kochanym.