Opera w sercu Amazonii
Dokument o festiwalu operowym w Manaus i wspaniałym neoklasycznym budynku w centrum amazońskiej metropolii. W 1982 roku niemiecki reżyser Werner Herzog przywołał tę operę w swoim filmie "Fitzcarraldo". Od czasu ponownego otwarcia w 1990 roku do tego niezwykłego miejsca zjeżdżają reżyserzy i artyści z całego świata.