Historia udomowienia zwierząt (1/2)
Wspólna historia ludzi i zwierząt zaczyna się podczas ostatniego zlodowacenia. Początkowa rywalizacja o przeżycie z czasem zamieniła się w harmonijną symbiozę, choć człowiek nie zawsze wykazywał się zrozumieniem i szacunkiem wobec świata zwierząt. Dziś nie da się rozdzielić ich historii. Zagłębiamy się w relację ludzi i zwierząt, śledząc jej rozwój od wczesnego neolitu po czasy współczesne.