„Pokrętne strategie” - gra, która uratowała Davida Bowiego6 min
Największym lękiem wielu artystów.tek jest brak natchnienia, powszechnie znany jako syndrom białej kartki. Sparaliżowani artyści.tki mogą pogrążyc się w depresji. Właśnie ta otchłań bez dna wciągnęła Davida Bowiego w 1977 r., gdy nagrywał berlińską trylogię „Heroes”. Jak się z niej wydostał?